В другій половині березня фахівцями управління Північно-Кримського каналу та АТ «Гідросталь» були проведені приймально-здавальні роботи з контрольних замірів відповідності геометричних розмірів, антикорозійного захисту та візуально-оптичного контролю зварювальних швів та гумових ущільнювачів.

При виготовленні нового глибинного колісного затвору був застосований новий конструкційний матеріал АСМК-112 (Антифрикційний самозмащувальний матеріал), який успішно застосовується у вузлах тертя гідротехнічних споруд в якості втулок ковзання валів затворів. До основних показників надійності матеріалу відноситься висока механічна міцність, відсутність корозійної руйнації та закисання валів коліс затвору, а також зменшення експлуатаційних витрат на змащення та догляд. Антикорозійний захист затвору виконано фарбою європейського виробника фірми HEMPEL на основі двох компонентних епоксидних матеріалів європейської якості.

Вкладаючись в термін виготовлення та встановлення нового глибинного колісного затвору лівого водовиділу ПК -318, 25 березня поточного року силами працівників ремонтно-механічної майстерні управління було проведено монтажні роботи із встановлення затвору та регулювання механічних вузлів підйомних механізмів.